niedziela, 16 września 2018

288 jedwabna spódnica/total look


Dzisiejsza stylizacja,czekała bardzo długo na światło dzienne...Spódnica 100 SEIDE,nie wiem, czy to jedwab,ale materiał jest tak delikatny, że nie ważne, co to jest. Delikatny pudrowy róż, po prostu nieziemnska.Spódnice kupiłam w SH, za całe 2 zł, pasek był uszkodzony, naprawiłam ją, więc nie mogę jej teraz nie nosić. Cudownie gra na wietrze,tańczy z każdym podmuchem wiaterku. Bluzeczka, ażurkowa, ombre jest przesłodka. To mój ostatni nabytek, nie mogłam przejść obojętnie obok niej...Żakiet,  mógłby być bez ażurku,ale warstwy będą teraz w modzie....No i szpilki, nie całkiej róż, ale takowych nie miałam... Myślę, że wpasowały się również tutaj.... Torebka w formie spódniczki.....nie moja bajka ,ale pasuje... Okulary już były, kolczyki ze sklepu na Allegro..



 Moja myśl na dziś:
Czasem musisz zaryzykować,by się dowiedzieć,czy było warto......Jak to się mówi,lepiej żałowanie że się coś zrobiło,niż żyć z myślą,że trzebabyło zaryzykować.....Możesz nie mieć drugi
 ej,takiej szansy....






























foto/Jagoda l.5

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza.Zaparaszam do obserwowania mojego bloga,Ciebie to nic nie kosztuje,a mi daje wielką motywację...Serdecznie dziękuję..Pozdrawiam!!!

5 komentarzy:

  1. Śliczna spódnica, no i te buty :) Super :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie:))ja wielka miłośniczka różu jestem:)))bardzo mi się podoba:))Pozdrawiam serdeczne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie wszystkie kolory,im ciekawszy krój, tym lepiej...Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, ta stylizacja jest przecudna. Spódnica nieziemsko pięknie.
    Pięknie się prezentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).