niedziela, 9 kwietnia 2017

156 pełnoletnia sukienka ecri





Witam na moim blogu....
Dzisiejsza stylizacja,jest pełnoletnia..HA HA HA!!!
Sukienka zakupiona blisko 18 lat temu,tak,tak,ma tyle lat,co mój najstarszy syn.Zakupiona została za nie małe wcale wtedy pieniądze,jak dobrze pamiętam ok .380 zł...była dłuższa,ale ostatecznie po odwiedzinach u zaprzyjaźnionej krawcowej została w takiej wersji.Góra sukienki jest z koronki,piękne kokardki posiada również,oraz bolerko.Kolor powiedziałabym ecri,do niej dobrałam białe nie wielkie szpileczki i kopertówka z my&accessories zakupionej na Allegro,biżuteria,już standard http://katherine.pl/,oraz pojedyncza bransoletka z motywami koniczynek,prezent sentymentalny z Irlandii/okulary/Allegro.Można powiedzieć,że stare połączyłam tylko z nową kopertówką..


























foto/Leszek Ć.


6 komentarzy:

  1. śliczna i elegancka sukienka do tego ta kopertówka, która świetnie uzupełnia całość

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Kasiu wyglądasz. Wiosennie i radośnie. Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Krysiu,za miły komentarz.Ja również bardzo chętnie oglądam Pani stylizację,zawsze wszystko dopracowane i takie odważne.Serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Kasiu jak ładnie:) Pięknie ci w tej kiecy:)romantyczny styl i jasne kolory w nich wyglądasz bardzo pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Jolu,tak sukienka bardzo romantyczna,klasa sama w sobie...Serdecznie pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).