niedziela, 2 kwietnia 2017

152 CHABRY W SKÓRZE


Witajcie,wiem,wiem...ta moja grzywka wymaga reaktywacji,ale cóż.Ja pogodziłam się już w jakiśm stopniu z nią,że czasem jest nie okiełznana.Trudny orzech do zgryzienia,ale nie martwię się,podobno nie ma ideałów...Fryzjer za niedługo,więc damy rade....Mój ekstra chabrowy płaszczyk pochodzi z SH. Powiecie może,żadna nowość u mnie...być może,ale Ja uwielbiam takie perełki.Przy rozmiarze 44,trudno o fajne i ciekawe ciuszki,do tego 178 już całkiem katastrofa....Płaszczyk za dosłowne 2 zł,spódnica/Aga dzięki,bluzka z głębin szafy,która po chyba 2 latach doczekała się premiery.Biżuteria/http://katherine.pl/ szpilki z głębin szafy,jedna para chyba ze 100 innych....






























foto/Maria G.

2 komentarze:

  1. I wlaśnie za to uwielbiam buszować po SH, bo można tak złowić perełki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo - super ten plaszcz Ci się trafil :D
    i kiecka mega- jest moooc ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,Serdecznie dziękuje za komentarz.Uwielbiam SH,bo jeśli się coś trafi,to na pewno jest to coś unikalnego,nie banalnego...a takie rzeczy uwielbiam..Pozdrawiam i zapraszam ponownie....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).