poniedziałek, 10 kwietnia 2017

157 burgundowa sukienka falbianiasta


Witajcie!!!
Przeglądając swoją szafę z sukienkami,zauważyłam dwie piękne,a właściwie trzy piękne czerwone sukienki,dwie krótsze i jedną dłuższą...Tę długą wyjściową zostawię sobie na inny dzień,ale te dwie krótsze od razu wyszły z szafy,a wraz z nimi pomysł na nie...Obie pochodzą od moich przyjaciółek,które nie wiedzieć czemu,a ku mojej uciesze pożegnały się z nimi na moją korzyść...
Kocham Was moje drogie  dziewczyny!!!!Ta pochodzi z firmy SWEET MISS,są falbany,tak modne tego sezonu...Po prostu cudowna!!!Piękne kamyki pod biustem,długość w sam raz dla mnie.Naszyjnik z hurtowni Katherine, okulary pochodzą ze sklepu z Allegro,tak jak i szpilki.
kopertówka z SH,narzutka biała pikowana z MISSLOOKa.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).