wtorek, 4 kwietnia 2017

153 męska góra plus koronkowe botki

oryginalne botki koronkowe lakierowane


Witajcie moi kochani..Na moim blogu,jak zauważyłyście nie znajdziecie nic z najnowszej kolekcji Prady,Gucciego,Marca Jacobsa,Chanel,ani Diora.Jestem zwykłą mamą 4 dzieci,która oprócz wychowania,gotowania,prania,jak każdy rodzić,chcę spełnić odrobinę swojej pasji...Moja szafa pęka w szwach,ale nie nadużywając budżetu...Chcę powiedzieć,że każdy ma prawo roić,to na co ma ochotę,nie myśląc co inni powiedzą,albo co nie wypada.Jeśli nie krzywdzimy nikogo i żyjemy zgodnie ze swoim sumieniem..

Koszula ściągnięta z marynarką z męskiego działu SH,szal i spódnica również Sh,botki i okulary allegro biżuteria z http://katherine.pl/


 

torebka z Primarka








botki z Allegro/http://allegro.pl/2525pr-oryginalne-czarne-lakierowane-botki-r-36-41-i6719280798.html

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).