poniedziałek, 10 kwietnia 2017

158 czerwona sukienka z frędzlami



Witam,to jest właśnie ta druga sukienka od przyjaciółek..Ponieważ ta jest zbyt krótka dla pewności ubrałam pod nią mini czarna z eko skóry,jednak nie widać jej za bardzo,więc jest ok..Do tak krótkich sukienek,czy spódnic zawsze wole nałożyć jeden ze swoich ulubionych długich płaszczy,czarny lub chabrowy,Szpilki z wielkiej szafy @butowej@ hi hi!!Biżuteria z hurtowni i mojego autorstwa.Kilka lat temu bardzo mnie pasjonowało takie zajęcie ...Sukienka bardziej przypominająca lata 30 ste,jednak nie chciałam jej tak wystylizować.Myślę,że w dzisiejszych czasach mogłabym śmiało ja tak nosić...



właśnie na ty zdjęciu widać spódnice...



a tu chciałam sobie potańczyć...hi hi!!












































8 komentarzy:

  1. O! Frędzelkowe, to moje klimaty! Mam ich kilka :D
    Świetna ta Twoja, a i buty robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz,zapraszam ponownie.....Pozdrawiam!!

      Usuń
    2. sexi ale moim zdaniem ddekold powinien być o wiele wiekszy przy tej długosci , oczywicie płaszcz zostaje :)

      Usuń
    3. Dziękuję,niestety nie wszystko musi być odkryte....Tu wystarczą nogi...

      Usuń
  2. Kasiu wyglądasz bosko , po prostu laseczka na sto dwa.Piękna figura,śliczna sukienka ,piękne nogi i cała jesteś sliczna,po prostu szal ,umowil bym się z Tobą na randkę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,serdecznie dziękuję za tyle komplementów....pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Naprawdę piękne podziwiam twoje ciało nadal jest super więc rzeczywiście masz śliczne nogi,pięknie się prezentujesz w tej ślicznej czerwonej sukience,bardzo podoba mi się i sukienka i Ty pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ponownie...Widzę,że upodobał Pan sobie,jedna stylizację...Dziękuję,więc ponownie,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).