poniedziałek, 23 kwietnia 2018

247 PHENOMENAL US – CHALLENGE 12


Dziś po raz kolejny biorę udział w wyzwaniu grupy Phenomanal Us i powiem Wam kochane bardzo miłe,te wyzwania są...Moja kratka jest w postaci tylko marynarki i torebki,reszta jest klasycznym standardem u mnie.Spdnie rurki i koszulka Big Stara,plus szpilki....Zwykły codzienny look.
W torebce wiekszej,nie powiem co było...hehe,gdyż fotki robiła mi przyjaciółka,u której był grill z degustacją nowego Carlo Rossi.Dodam,że przepysznę.Każdy ma prawo na chwilę relaksu...


Moja myśl na dziś:
Rano była inna,gdy chciałam to dodać do grupy,ale mój laptop miał inne plany i po prostu się wyłączył...Teraz myśl jest inna,a mianowicie.Pamiętajmy,że zawsze jesteśmy przede wszystkim ludźmi i nikt,ani nic nas z tego nie zwalnia.Możesz byc sprzątaczką,sekretarką,stylistką,burmistrzem,przede wszystkim jesteś człowiekiem,Zawsze szanuj drugą osobę,bo nigdy nie wiesz,kim ta osoba będzie za rok,dwa,czy pięć.Szanuj ją,tak jak Ty,oczekujesz szacunku od niej.Miłego dnia.....












 











Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

24 komentarze:

  1. Kasiu, super stonowane kratkowanki, bardzo fajny spójny look, ciekawe dodatki, szczególnie te szpileczki w rozmyte kwiaty, no i super zgranie z plenerem :)) Przesłanie słuszne i ważne :) Zgadzam się całą sobą :) Buziaki :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga,kesteś bardzo spostrzegawcza....Twoje stylizację są zawsze dla mnie mega inspiracją...Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Z każdym miesiącem Pani stylizacje są coraz lepsze. Widać progres. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie marynary są teraz bardzo modne. Ja tez zauważyłam Kasiu, że "idziesz w dobra stronę" jeśli chodzi o komponowanie zestawów. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Krystyno,przemiły komentarz.Serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Maryna nabyta drogą zakupu w Lumpku.....uwielbiam takie łupy,jedyne,niepowtarzalne.

      Usuń
  5. Podoba mi się zestawienie marynarki z dżinsami jest młodzieżowo do teg biały shirt świetny pomysł pozdrawiam www.happy-woman.pl🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz:))marynarka super:))zawsze czekam na Twoje przesłanie,uwielbiam je:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,już taka jestem,nie lubie obgadywać,ani mówić konkretnie o osobach,ale swoje przemyślenia,można opisać..nikogo tym nie krzywdzę i nie oceniam...Jest mi bardzo miło czytać,tego typu komentarze,dodają wiary,że ktoś,to jednak czyta...i czasem może nawet się z tym zgadza...Pozdrawiam!!

      Usuń
  7. Bardzo fajna marynara, ładna stonowana kratka, torebki super...pozdrawiam Kasiu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest świetna, teraz takie długie i luźne są na topie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miły komentarz,słonecznej środy życzę,pozdrawiam!!

      Usuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się marynarka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fantastyczną marynarkę :) - kolorki delikatne, a przecież tak modne. Torebeczka w kratkę super. Pięknie wyglądasz w białym - tak radośnie. Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot,Ja na ogół się uśmiecham.Uwielbiam robić,to co robię,dodaje mi to,dużo energii.Dziękuję marynara bezcenna,jak widać.Pozdrawiam!!

      Usuń
  11. Piękna marynarka, nosiłabym, a do tego ten promienny uśmiech pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusy Adrianno,dziękuję za przemiły komentarz.Jestem szczęśliwą kobietą,mamą,stąd mój uśmiech....Pozdrawiam!!!

      Usuń
  12. I marynarka w kratę ekstra tak jak i szpilki!
    Kurcze, Kochana, zrób następnym razem zdjęcie bliżej tych szpileczek, bo widzę, że mają bardzo ładny wzór :D Nawet kolor wzoru pasuje pod kolczyki z piórami ;)
    Jesteś też bardzo odważna w pozach (ja tak nie umiem!)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię to co lubię,nie mam z tym problemów...Uśmiech,to jedna z niewielu rzeczy,które nic nas nie kosztują,a dodają wiele uroku do stylizacji.Już taka moja natura,często się umiecham.Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).