piątek, 13 kwietnia 2018

243 w poszukiwaniu słońca


Dziś zbiór zdjęć z ostatniego wypadu na grilla...i miłego pobytu z cudownymi ludźmi....Zdjęcia zrobionę w towarzystwie cudownego nastroju.....a dlaczego na blogu???Żeby mi nie uciekły..hehe!!


Myśl dzisiejsza,nurtuje mnie od dłuższego czasu,a dziś zapisana...


 https://www.youtube.com/watch?v=WLxVcKbhiDk

 Moja myśl na dziś:
W poszukiwaniu miłości najtrudniejsze jest to,że ogranicza nas czas i miejsce.Dlatego dobra organizacja życia codziennego,jest bardzo ważna.Nie możemy tracić wiary,że zdarzy się także nam,kto przestaje wierzyć  i jej szukać,przegrywa życie.Nie da się żyć bez miłośći,zauroczeń,fascynacji...Piękne chwile są bezcenne.Dla nich warto żyć i marzyć,że zdarzą się nam.Z nastaniem wiosny,życzę wszystkim singlom znalezienia swojej miłości....



















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/







6 komentarzy:

  1. Kasiu piękne naturalne zdjęcia i pięknie na na nich wyglądasz. Też tak traktuję bloga:) chociaż miło mieć fanów:) To mi nie grozi, ale u Ciebie może być, bo miło zaglądać:)Czerwień bardzo Ci pasuje, o ta bluzka w paski super. Piękne zdjęcie z różą, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Jolu,tak najważniejsze,to robić,to co się lubi...I przebywać z ludźmi,których się lubi,którzy Cie akceptują...U Pani też,jest bardzo ciekawie....Miłej niedzieli..

      Usuń
  2. Ale piękna sesja w czerwonym kapeluszu.
    Spotkania z przyjaciółmi są ważne.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłanie Basiu,rodzina,przyjaciele,pasja,miłość,to w życiu liczy się...Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Cudowna :*
    Ps Arek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).