środa, 25 kwietnia 2018

248 pomaranczowa łączka maxi w boho


Dzisiaj sukienka w kwiatuszki drobne,długość maxi zawitała do mnie...Jak ją ugryżć??Ja dodałam torebkę w stylu boho,szpileczki i narzutkę z frędzlami...oraz pasek ze skóry..Odrobinę biżuterii i wyszło,całkiem interesująco..Najbardziej,to Ja jednak lubię,tę atmosferę podczas robienia tych zdjęć.Chyba widać,jak dobrze się bawię podczas,gdy mój paparazzi strzela focie.Pozdrawiam.


Moja myśl na dziś:
Jeśli nie wiesz co zrobić??Nie rób nic,bo najlepszym doradcą i weryfikatorem jest czas...Czas płynie nie ubłaganie,pędzi do przodu..Nie pyta,czy nadążasz..Doba ma tylko 24 h,nie więcej,nie mniej.Jednak zawsze musisz pamiętać,że nic dwa razy się nie zdarzy,nie ma dwóch tych samych pocałunków,dwóch tych samych spotkań...Więc czasem,może to oznaczać,że odpuszczasz....I to co mogło być Twoje,już nie jest....Pozdrawiam.


















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

4 komentarze:

  1. Przepięknie! Styl boho jest super, bo wygląda bardzo lekko :D A z różem Tobie do twarzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Maju,sukienka ma potencjał...jeszcze będzie u mnie zapewne, pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).