środa, 18 kwietnia 2018

245 Na ratunek!!! i biel z różem..


Dziś podstawa jest biała:bluzka,która jest od kilku lat w mojej szafie,spodnie z głębin szafy,oraz szpilki sprzed kilku sezonów.Płaszcz,ma tutaj swoja premierę,piekny kolor,krój i cudownie leży...Nie posiada paska,ale kto by się przy tym,tak przejmował,jest cudowny...






Moja myśl na dziś:
Nigdy nie wiesz kto może przyjśc Ci z pomocą??Jeśli o nią nie poprosisz...Moja myśl nasunęła mi się po tym,jak mój synuś nawiał z podwórza,gdy mamusia już była gotowa..ha ha ha!!NO i klops...Nie ma,trudno,Ja już gotowa,odszykowana,szkoda nie uwiecznić tego looku.Sąsiadka wyszła i sytuację uratowała....Dziękuję Ci Eluniu!!!Zaliczyłaś pierwszy raz..ha ha ha!!!









Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć.

http://modnapolka.pl/profile/lulu

https://www.instagram.com/szpilkafashion/
foto/Ela<3

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, uwielbiam biała podstawę...zawsze można poszaleć z resztą....;) pozdrawiam!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).