niedziela, 9 września 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 22


AŻUROWE LOVE / LOVE FOR LACE 

Dziś w roli dodatku ażurkow topik.Jakoś ażurków mało w mej szafie,znaczy w moich szafach..;),ale coś znalazłam.Na czarną sukienkę midi na ramiączkach narzuciłam topik,jest dość ciekawie,torba też się przydała ażurkowa siatka,chyba ręcznie robiona.Biżuteria z Katherin/hurtownia,jak zawsze.W sumie już dawno zakupiona,więć z moich szkatuł,któeych kilka posiadam.Buty na szerokim obcasie świetnie się wpisały w look.Kurtka/metka pokazuje Ulla Popken,tj.niemiecka firma założycielem jest Johan Popken.Przyznam,że jest dość ciekawa,a Ja uwielbiam odzież wierzchnią.Tak kurtka na pewno przyda mni się jeszcze nie raz,chociażby na deszczowe dni,czy wczasy nad morzem...Rajstopy już nie dawno tu był,bardzo ładne aczkolwiek nie przepadam za czarnymi.Zegarek/pamiątka ze Szczecina,którą bardzo lubię,posiada bardzo efektowną bransoletę...


Kwiatki polne dostałam od córeczki,która uwielbia zdjęcia...



Moja myśl na dziś:
Nie znajdziesz miłości,gdzie jej nie ma i nie schowasz jej,tam gdzie się pojawi,jeśli o nią dbasz....Pozdrawiam!!!







































foto/Jagoda l.5

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza.Zaparaszam do obserwowania mojego bloga.Serdecznie dziękuję..Pozdrawiam!!!




22 komentarze:

  1. Czasem mniej znaczy lepiej - fajny ten top:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta Twoja córeczka :)))) Słodziak :) ))))
    Koronka to nie jest aż taki łatwy motyw, więc tylko jakiś element, jak u Ciebie, najczęściej wystacza. Luźne oversizowe kurtki są fantastyczne i zawsze się sprawdzają.
    Pozdrawiam obie PANIE :) - :) )))) - kisses Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot,tak konkurencja nie śpi...he he!!tlko rośnie...pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Ażurowe dodatki zawsze dodają nam uroku...Są przekobiece:))
    Pomysłowo cały zestaw wymodziłaś Kasiu!
    I widzę, że Ci konkurencja rośnie:D
    Pozdrowionka dla Was!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,uwielbiam ażurki chociaż faktycznie ciężko jej ograć....Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. No tak, rośnie konkurencja...ładna koronkowa bluzka, jako element zestawu całkowicie wystarczy...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Basiu,dokładnie czasem mniej znacz więcej..pozdrawiam!!

      Usuń
  5. Bardzo fajny zestaw, połączenie sportowego luzu i elegancji:) Tło do zdjęć bardzo mi się także podoba, takie miejsca mają w sobie coś intrygującego. Masz też bardzo uroczą asystentkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję faktcznie asystentka jest urocza....obawiam się,że już nie długo zajmie moje miejsce hehe!!!Jeśli chodzi o miejsce,to fakt nie tylko piękne miejsca mają urok,te*stare ugryzione upływem czasu również..Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Świetnie Kasiu wyglądasz w tym zestawie, koroneczki jako wstawki też mi się podobają. Córeczka słodziutka :-) Buziaki posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Krysiu,taki look codzienny można by rzec...Pozdrawiam!!

      Usuń
  7. Kasiu super pomysł i piękna koronka w topie, fajnie zgrana całość ze sportowymi elementami. Super kurtka i cała reszta, biżuteria też piękna i zdjęcia mają niesamowity klimat. Córcia jest niesamowita, to rośnie przyszła modelka buziaki dla was obu 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, bardzo mądre słowa !!

    Ja uwielbiam te wszystkie ażurkowe wycięcia <3

    Świetne buty i piękny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak bardzo fajne buty,często je obecnie noszę,bardzo wygodne!!Naszyjnik,ma już chyba z 4 lata...hehe!!Pozdrawiam!!

      Usuń
  9. Fajnie na koronkowym luzie .Córcia słodka .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądacie z córcią:))śliczne koroneczki:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sportowa elegancja i niezwykłe, urokliwe dodatki, naszyjnik i zgodne kształtem klipsy, kwiatuszki dobrane z pomadką, kolorowe kuleczki na torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super wszystko połączyłaś.
    Mała Modelka śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).