czwartek, 20 września 2018

289 kobaltowe spodnie i cekinowe szpilki


 Spodnie o pięknm kobaltowym kolorze, bardzo ciekawym materiale.Biała bluzka z kieszonką, zapinana na zamek z tyłu.Szpilki cekinowe, piękne.Dodatki to: kolczyki z hurtownii Katherin,zegarek pamiątka ze Szczecina,worek/sklep Allegro.




Moja myśl na dziś:
Gdy odzywa się do Ciebie przeszłość.Zamknij drzwi,ona nie ma Ci już do powiedzenia....



























foto/Ela

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza . Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Spodnie świetne i w bardzo ładnym kolorze:))super wyglądają z białą bluzką:))buty cudo:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie porywam:)
    Ślicznie Ci w takim uczesaniu.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).