niedziela, 2 września 2018

281 czarna mała asymetria wyjściowo


Dziś u mnie mała czarna z długim rękawem sukienka sweterkowa z przodu dół krótszy,ciekawy krój,dziergana sukienka dodałam rajstopy Gabriella z pięknym wzorem,szpilki z printem zwierzęcym.Torebka zapinana na bigla,wyszywana.Ponieważ wyszłam z córką do sklepu skorzystałyśmy z drugiej torebki/siatki.W tym sezonie wiosenno-jesiennym bardzo modne są torebeczki wyszywane koralikami,tak samo jak siatki,czy print zwierzęcy.Biżuteria z Katherin hurtowni,kolczyki skrzydła https://allegro.pl/m36-kolczyki-za-ucho-skrzydla-zlote-cyrkonia-i6703769712.html?fromVariant=6703769712








 Moja mśl na dziś;
Nigd nie jest za późno,b zacząć wszstko od nowa!!!By iść swoją drogą,zadbać o swoje szczęście,miłość i słońce w soim życiu!!!






















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze
foto/Jagoda lat5

4 komentarze:

  1. Myśl fantastyczna:))a Ty bardzo wyjściowo dzisiaj:))pięknie i elegancko:))siatka i torebka super:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani Reniu,moje klimaty....serdeczbue pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kasiu, wyjściowo i elegancko...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iekuję Pani Basiu,czasami aż się chce tak wyjść...Serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).