sobota, 1 września 2018

280 kolory nieba

  

Spodnie o zwężonej nogawce,materiał przypominający czeską kore,kolor ciemny granatowe,kieszonki..kupione za 2zł w SH.Takie zakupy to ja rozumiem...koszula biała zwkla z krótkim rękawkie a na to narzutka ^włochata^cieplutka,rękaw 1/2.Koturny zakupiona przed wyjazdem na wczasy,motw marnarski.Dodatki w postaci kolczyków zakupionych na Allegro,zegarek/pamiatka ze Szczecina,biżuteria złota/moja szkatułka..Torebka H&M. 

M183 Kolczyki Złote Srebrne Aztec Spirale Koła



Moja myśl na dziś:
Niby wszyscy wiedzą,ale tak naprawdę często zapominamy o tm.
Przeszłości nie zmienimy,przyszłość w naszych rękach.
Nie możemy być więźniamy przeszłośći,bądźmy szczęśliwi cokolwiek dla Was to znaczy!!!
Mamy szczęście budzić się co dziennie,więc dobrze kierujmy naszym życiem!!
Pozdrawiam Was!!


















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze
foto/Małgosia

5 komentarzy:

  1. Piękne błękity:))bardzo fajny zestaw zrobiłaś:))myśl jak zawsze świetna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu,serdecznie pozdrawiam,ściskam cieplutko!!!

      Usuń
  2. Kolory nieba? Zawsze jestem na Tak. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).