wtorek, 11 września 2018

286 luz z pistoletem



Króciutki wypad z przyjaciółką nieoczekiwanie zaowocował kilkoma zdjęciami, które chciałabym Wam pokazać. Piękne miejsce, dużo zieleni.. cóż więcej dodać?? Dzinsy z przetarciami, tenisówki i czarny tishert, na plecach wyszyty pistolet z cekinów, a z przodu napis.. Bez torebki, bez biżuterii, bo kto wychodząc po mleko i bułki, aż tak się stroi?? Najważniejsze to poczucie humoru.. Pozdrawiam!!








Moja myśl na dziś;
Zawsze bądż piękna,bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz swoją miłość,albo swojego wroga....Piękno,to jednak nie tylko,to co masz na sobie,ale Twoje wewnętrze piękno....Myśli,słowa,uśmiech...To jest właśnie dopełnienie każdej stylizacji....Pozdrawiam!!




Foto/Małgosia


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza.Zaparaszam do obserwowania mojego bloga,Ciebie to nic nie kosztuje,a mi daje wielką motywację...Serdecznie dziękuję..Pozdrawiam!!!

4 komentarze:

  1. Oooo to taki zadziorny luz:)))fajna wygodna stylizacja i super zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw idealny na zwiedzanie :) Fajna koszulka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).