niedziela, 16 września 2018

297 zielono mi


Witam... Spódnica z dzisiejszego looku,  przeleżała na maszynie jakiś czas.  Jednak,  Ja nie odpuszczam, gdy mam już pomysł na coś i coś mi się spodoba. Spódnica musiała ulec pewnym cięcią, ale udało sie i pasuje na mnie. Hura!!! Od razu miałam zamysł dorzucić gruby zielony duży sweter i szpilki. Spódnica ma może kłopotliwą długośc, ale chyba nie dla mnie. Przy wzroście 178, nawet na sportowo też było by fajnie.



Moja myśl na dziś:
Zaufanie możesz stracić w kilka minut, żeby je odbudować, czasem potrzeba wielu lat...






































foto/ Jagoda l.5


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

1 komentarz:

  1. Satyna plus gruby sweter,super łączenie tkanin.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).