czwartek, 6 września 2018

283 granatowa TCM



Moja sukienka dzis oczwiście po przeróbce małej,skrócona u krawcowej(jeszcze wtedy nie posiadałam maszyny)ostatnio doszyłam małe błyskotki(był sobie naszyjnik)Teraz uważam,że jest dużo ładniejsza...a Wy,jak sądzicie??Ponieważ zieleń pojawia się w nich,dodałam moje stare sandałki sprzed chyba 2 sezonów.Naprawdę na ponad 150 par butów,trudno wszystkie nosić.he he!!!Kolczyki to dodatek boho/łapacz snów.Okulary i torebka,gdzieś z butiku.Bransoletka z muszelek/pamiątka z Dziwnowa,taki akcent lata,tak jak kolczyki...Musimy jeszcze przecież korzystać z pięknej pogody...Pozdrawiam!!!






Moja myśl na dziś:
Zakochaj się,jeśli będziesz gotowa,a nie samotna...Jeśli będąc sama jesteś szczęśliwą osobą,wtedy prawdziwie jesteś w stanie pokochać kogoś.Miłość jest Twoim dopełnieniem...Kochaj i bądź kochaną!!!





brak Cwieka??hmmm,coś da się naprawić....hehe!!!





Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze
foto/Leszek l.10

5 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo elegancka:))lubię granatowy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka :) Z przyjemnością widziałabym taką u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).