poniedziałek, 21 maja 2018

PHENOMENAL US-CHALLENGE 14 /259


Kolejne wyzwanie grupy Phenomenal dotyczy folkloru.U mnie z tym róznie bywa,dziś wpadła w rączki mi moja koszula,która tu już kiedyś była...biała z pięknym motywem folku.Spódnica ze sztruksu,piękna butelkowa zieleń z kokardami.Zapewne to nie czysty folk,ale na pewno z domieszką..;) We włosy wpiełam kwiatka,kolczyki białe pióra,łapacze snów,białe niskie szpilki i odrobina pierścionków.Ostatnio bardzo ciekawie zaczęłam je nosić,a mianowicie w różnej odległości na palcach,co daje bardzo ciekawy efekt.Torebka z New Looka,prezent mikołajkowy od dzieci..
Mam nadzieję,ze moje wspaniałe koleżanki z grupy,zaliczą mi to wyzwanie...Gorąco pozdrawiam!!


Moja myśl na dzis:
Wiecie moi kochani,jakie trzy slowa dzialają zawsze??
Proszę,Przepraszam i Dziękuję!!Nie chodzi mi o to,że uczymy dzieci dobrych manier.Chodzi o to,że one dzialają przez cale życie.Zwłaszcza w ziązkach,przyjaźniach,no i życiu codziennym.Nikt nie jest naszą wlasnością i jeśli to,że z kimś już jesteś oznacza,ze ktoś coś MUSI??To jesteś w wielkim błędzie.Jesteśmy wolnymi ludźmi.ZAWSZE!!!Dlatego,doceniajmy siebie i innych.Zwracajmy uwagę,by ktoś nie poczuł sie naszym niewolnikiem,bo a nóż zechce odzyskać wolność??I zechce odejść??Pamiętajcie,że coś,trzymane w klatce ucieknie przy najbliższej okazji..
















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spódnicy! ;)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebeczka podkręciła ten folkowy look i jest super. Biała bluzka to jest jednak rzecz nieodzowna i zawsze piękna. Super spódnica :) . Pozdrawiam folkowo ;) - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot,tak biała bluzeczka ratuje każdą sytuację...Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Fajny folk u Ciebie:))spódnica jest cudna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Pani Reniu,spódnica równiez bardzo mi sie podoba..Pozdrawiam.

      Usuń
  4. A mnie urzekły kolczyki - bardzo fajny, folkowy element:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka, cudna bluzka i kwiatek we włosach...Wszystko co lubię:))
    Fajna całość:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Edytko,Twój look też jest bardzo ciekawy...śliczna torebeczka,spodnie i te koturny,boskie.

      Usuń
  6. Podoba mi się bluzka. Torebka jest slicznym dodatkiem do całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Pani Grażynko,mi również podoba się torebeczka,jest cudnym prezentem od dzieci..Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bluzeczka jest śliczna i baaardzo Ci w niej do twarzy.:)
    Całość bardzo zgrabna, a torebeczka cacko.
    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny spokojny i wyważony kolorystycznie, bogaty w ciekawe detale folk :) Pomysł z pierścionkami super, sliczna bluzeczka i cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy folkowy look :) Bluzeczka jest prześliczna :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny folk, super Kasiu, do ciekawej bluzki cudowna torebusia. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).