piątek, 4 maja 2018

256 biala maxi


Z niedzielnego spacerku córki z mamą,spacerkiem po parku,zachowałam kilka ciekawych zdjęć.Moja córka bardziej chciała być fotografowana,niż zrobić mamusi zdjęcia.Jakoś chyba sobie z tym poradzilam??Na spacer wyszłam w bialej spódnicy,bluzeczka jest przerobioną koszulką,która byla za bardzo pod szyję dla mnie.Nie lubię takich koszulek.Uważam,że wyszło calkiem przyzwoicie.Narzutka z New looka,sandałki z zeszłego sezonu.Kolczyki-piękne duże skrzydła,okulary z zeszłego roku zakupione we Franfurcie.



Moja myśl na dziś:
Na wszystko w życiu musisz znaleźć czas.Dla rodziny,dla dzieci,dla przyjaciół,dla siebie..Nie możesz zapominać o tych,których kochasz,o tych za którymi tęsknisz.Jeśli jest rownowaga,jesteś bardzo zorganizowaną osobą.Szczęśćie się mnoży,gdy je dzielisz....Pozdrawiam moich przyjaciól..





















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

4 komentarze:

  1. Wspaniale mam z córką się razem prezentują ;-) Nawet bardzo ładnie zgrałyście stylizacje ze sobą :) Córka ma przepiękny wzór sukienki! ;) Idealne zdjęcia akurat jak na Dzień Matki!

    Pozdrawiam Was obie ciepło :)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aleksandro,widze rosnie mi mała modelka....po kim ona to ma??:)..Serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Kasiu dobrze poradziłaś sobie:) Są piękne zdjęcia córci i Twoje, biały lok, w którym pięknie wyglądasz. Wyglądacie obie rewelacyjnie i rośnie Ci modelka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jolu,bardzo miły komentarz.Tak,mam mala modelke....wspaniała 4 e domu.Pozdarawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).