środa, 9 maja 2018

254 czarny beret w szpilce


Spódnica przypominająca spódnicę dżinsową,mega wygodna,materiał dużo cienszy,szpileczki z kokardką,dodały odrobinę lekkoci,tej stylizacji.Płaszcz,cieniutki,wiązany o ciekawej strukturze materiału,uwielbiam ciekawe plaszcze...Bokserka sprzed kilku sezonów i cudowny czarny beret.Przyznaje,że u mnie gości chyba pierwszy raz na blogu pomimo,że mam biały od dluższego czasu.Dodatki srebro,które ostatnio namiętnie noszę oraz plecaczek,mały dodatek.Wyszło chyba całkiem ciekawie..Pozdrawiam!!



 Moja myśl na dziś:
Wszystko jest w naszych głowach.Dobrze by było,abyśmy ich nie straciły..Rozum za wszystko odpowiada,jest początkiem i  końcem wszystkiego.W życiu tak to już bywa,ze ludzie przychodzą i odchodzą,mydląc nam oczy,że jesteśmy ważni,ze im zależy srety tety.większośc z nich che mieć jednak jakąś kontrolę nad naszym życiem,nad naszymi myślami,a w końcu PYK,i znikają,czasem tak szybo,jak się pojawili.Uważajcie komu ufacie....
























 Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.





6 komentarzy:

  1. Spódnica i beret wyglądają razem czadersko! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu,spódnica stała sie moja ulubioną podstawą...Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ten beret, to tez taki męski akcent :)
    Swietna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,ale szelki miałam szybciej... ;)Buziaki kochana!!

      Usuń
  3. Fantastyczna spódnica i ten beret... Super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak wpadła mi w oko w SH i musiałam ją miec...buziaki!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).