piątek, 4 maja 2018

252 sukienka asymetryczna w New Looku


Uwielbiam ciekawe sukienki,krótkie i dlugie,o różnym kroju,proste i asymetryczne.Przyznaję,moja szafa się nie domyka i to,nie jedna.Każdy ma jakiegoś mola,co go szmola,hehe!!Kupując sukienkę,nie zastanawiam się,czy mam coś do niej,co pasuje//bo mam tyle,że na pewno coś sie znajdzie.Do zielonej asymetrycznej sukienki dodałam ciekawą narzutkę z New Looka,sandałki bardzo ciekawe sprzed sezonu albo i dwóch.Biżuterię,którą kiedys dostałam od przyjaciółki Agaty z Irlandii(dziękuję moja droga),okulary z ub.roku.






Moja myśl na dziś:
Przyjaźń,jak miłość zawsze trzeba pielęgnować.Mam wspaniałe przyjaciółki,jedną z nich jest Angelika.W przyjaźni nie chodzi,o to by się nie rozstawać,ale o to,by to nic nie zmieniło...Każda ma swoje życie,obowiązki,ale ,gdy się spotykamy,nadajemy na tych samych falach.I nie trzeba wspominać,że zaufanie,jest podstawą nie tylko miłośći,ale i przyjaźni,bez tego nie ma prawdziwej przyjaźni.Doceniajmy swoich przyjaciół,którzy zawsze są,w dobrych chwilach i czasem,tych gorszych.






















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.


3 komentarze:

  1. Kasiu piękna stylizacja, bardzo mi się podoba ta sukienka i twoja biżuteria-super. To wdzianko jest bardzo oryginalne. Podziwiam zdjęcia, dzisaj bardzo pieknie wyszły. Masz super przyjaciółkę, nie jest łatwo znależć przyjażń. Człowiek idzie, zatrzymuje się, spotyka ludzi i staja się bliscy, a potem życie kieruje w różne strony. Dobrze, że macie dla siebie czas i zrozumienie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda.Moja przyjaciółka jest naprawdę super.Z całego serca dziekuję jej,ze ma do mnie tyle cierpliwości...;)Pozdrawiam serdecznie obie Panie.

      Usuń
  2. Masz rację przyjaźń to wspaniała sprawa i trzeba ją pielęgnować:))śliczna sukienka i bardzo fajna narzutka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).