środa, 16 maja 2018

257 moje hippi


O stylizacji:
Sukienka,która przeszła przez moją maszynę,została tylko skrócona,a pozostałość wykorzystuje na różne sposoby.Czasem wiąże jako opaskę na głowe,czasem na ręku,a czasem po prostu puszczam na dekolt,doczepiam broszka albo agrafką.Zdjęcia robione 1 Maja,słoneczna pogodadodałam brązowe bransoletki,oplurary przeciw słoneczne,wygodne baleriny i kamizelke z dzinsu z dżetami.Ot wyszło,jakby hippi...





Moja myśl:
Dlaczego tak często jest,że jak już jesteś w związku,to któraś strona przestaje się starać??
Związek nie oznacza wieczności,małżenstwo nie oznacza końca.Ktoś juz jest mój,moja i Amen,nic,nikt nas nie rozdzieli.Uważam,że trzeba się starać ciągle i ciągle,dużo rozmawiać,przebywać razem,starać sie o względy,sprawiać niespodzianki.Wtedy jest udany zwiazek,dwojga szanujących się ludzi.Życzę wszystki udanych związków,dbajmy o tych na których nam zależy..Nie rańmy się,nie bąźmy obojętni.....bo,to tak naprawde zabije każdy nawet nalepszy,najdłuższy związek.....Pozdrawiam!!






















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.


6 komentarzy:

  1. O kolejna stylizacja z córką <3 Bardzo fajny styl, myślę, że hippi / boho do Was idealnie pasuje :) Lubię odwiedzać Twój blog chyba właśnie dla samego poczucia takiej swobody jaki on z sobą niesie i tej pozytywnej nuty :D pozdrawiam Was ciepło!
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,jest mi bardzo milo,czytać taki komentarz..Faktycznie lekko prowadzę wpisy,ponieważ jest to moją pasją...Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Myśl na dziś ...świetna:))hippi bardzo lubię i u Ciebie świetnie wygląda:))śliczna córeczka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest hippi :) a córeczka, jak widzę się szybko uczy :) . Pozdrawiam Was obie serdecznie - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).