sobota, 15 września 2018

287 peleryna CM z hiszpanką



 W dzisiejszej stylizacji, w roli głównej przenosimy z wakacji białe spodnie, moje są INFINITY, cudne spodnie,które na pewno będą jeszcze nie raz częścią stylizacji. Bluzeczka, z odkrytymi ramionami, przeleżała w mojej szafie, chyba z dwa lata, nie pamiętam,czy w ogóle ją nosiłam.firmy NEW JERSEJ. Piękne motywy,kolory, krój. Ostatnio często towarzyszą mi buty na płaskim, dziś baleriny granatowe. Wiemy, iż jesienią bardzo trendy będą pończa i peleryny, u mnie dziś białe, króre również jeszcze nie występowała. Biżuteria, to zegarek z piękną bransoletą, kolczyki zakupione na Allegro.



 Moja myśl na dziś;
n

Zawsze doceniaj to co masz.Życie jest Ci w stanie zabrać wszystko,kiedy będziesz się najmniej spodziewać.Kochaj i Żyj!!!





























Foto/Jagoda i Leszek

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza.Zaparaszam do obserwowania mojego bloga,Ciebie to nic nie kosztuje,a mi daje wielką motywację...Serdecznie dziękuję..Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).