środa, 5 września 2018

282 białe spodnie z DIDI koralikami i perełkami


Białe spodnie z szerszymi nogawkami,dlaczego nie???Dziś u mnie w towarzystwie białej koszulki na wąskich ramiączkach,dekolt koronkowy,a na wierzchu prześwitująca narzutka z pięknie ozdobionym przodem przez koraliki.Cudnie wgląda,ręczna robota,ktoś bardzo się napracował firma DIDI.Szpilki wpadające w biel,dodatki to mieszanina złota,srebra i perełek...Wiadomo,że złoto i perełki w sezonie jesiennym są bardzo na czasie,tak samo jak białe spodnie.Cieszmy się,że jesienią możemy śmiało korzystać z letnich trendów.


Moja myśl na dziś:
Rozmowa w dzisiejszych czasach,to luksus na który już chyba nie wszyscy mogą sobie pozwolić...





















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze
foto/Leszek l.10

4 komentarze:

  1. Świetny codzienny look :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szersze spodnie, to zawsze fajny pomysł :))
    Świetnie w nich wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,co Ja bym bez Was zrobiła??Spodnie zostają w mojej szafie,skoro fajnie w nich wyglądam..Buziaki!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).