poniedziałek, 21 stycznia 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 39 W krainie futrzaków / Cuddly Furry Land



W krainie futrzaków / Cuddly Furry Land Dzisiaj z cyklu, challenge na wyjeździe....znalazłam tylko kamizelkę futerkową. Dodałam fioletową mini,  które uwielbiam. Długie granatowe kozaki zamszowe, czarny wisior na tasiemce, bosmanke ze skóry. Do kolekcji doszla *zlota*  bransoletka zakupiona w Tesco z F&F.

 #widzialnefenomenalne  #phenomenalus  #phenomenaluschallenge  #phenomenaluswkrainiefutrzakow  #phenomenaluscuddlyfurryland

Moja myśl na dziś;
Zawsze bądź sobą, nie próbuj na nikim zrobić wrażenia.







https://allegro.pl/oferta/kamizelka-futrzana-prasowana-welna-smlxl-3kolory-6945560523
link do kamizelki..   :)









foto.Leszek
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

20 komentarzy:

  1. Fajny futrzaczek. Dobrze robi figurze :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest to futerko:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Kasiu, bardzo podoba mi się futrzak do sukienki mini !!! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są takie futrzane narzutki - można je nosić do wszystkiego i wszędzie.
    Bardzo fajna propozycja :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta kamizelka !Ma wielki potencjał:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, bardzo pięknie, seksownie i interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie, stylowo, interesująco, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kamizela i pięknie zestawiano z resztą!
    Świetnie w całości wyglądasz Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy ten Twój futrzak Kasiu, a całość bardzo zgrabna i sensualna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).