środa, 16 stycznia 2019

320 sukienka ZEVA w botkach




 >>>  A  gdy dopada mnie zimowa chandra, wyciągam kieckę z szafy... Robię swój makijaż, czyli prawie nic, ubieram się i wołam córy.... Spokojnie, to nie pogoda na taką kieckę, ale w domu?? Dlaczego nie??? Sukienkę dostałam chyba jesienią od przyjaciółki, żakiet piękny, jakby wyszywany. Na pewno wiosną będę go nosiła, robi świetną linię. Botki przyjechały ze Szwajcarii, piękne, pomimo wysokości bardzo wygodne.  Kolczyki bardzo długie łańcuszki, bransoletki - perełki, oraz bursztynki i odrobinę złotej. Opaska pożyczona od młodszej córki z perełkami. Krawat od syna, studniówkowy  :)



 Moja myśl na dziś;
Jeśli nie zrobisz czegoś, czego oczekuje Twój PRZYJACIEL, bo Twoja rodzina będzie ważniejsza od niego, a on się od Ciebie odwróci, wtedy jasno widać, po co byłeś mu potrzebny...unikajmy toksycznych ludzi, którzy próbują nas wciągać w swoje problemy....
























 










foto/ Maria

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE

Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

6 komentarzy:

  1. Pani Kasiu świetna stylizacja tylko czemu tak długa ta sukienka? Takie nogi trzeba bardziej eksponować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może następna będzie krótsza???? a może będą spodnie?? Zależy od humoru i pogody, nie tlko tej na zewnątrz. Pozdrawiam!!

      Usuń
    2. Ja mam nadzieję że będzie krótsza;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna sesja:)sukienka i żakiet ekstra:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).