piątek, 11 stycznia 2019

319 z pazurem....



Witam, po krótkich podsumowaniach, czas na nowe stylizacje...
Podstawa czarna, długie rękawy bardzo wygodne o tej porze roku, dłuższa bluzka z odrobiną czegoś w rodzaju cekinów, pięknie się mieni.  Dół podstawy, to legginsy czarne bawełniane.
Długie kozaki granatowe za kolano nie przystłaczają stylizacji. Na wierzch postawiłam na niby kurtkę, niby płaszczyk, dwustronny, tym razem print zwierzęcy - pantera. Czapka bosmanka skórzana, shopper w kolorze bordowym nadaje chyba odrobinę powagi tej stylizacji, by pantera nie wyglądała tandetnie. Bez dodatków tym razem, czasem mniej znaczy więcej.... 


https://szpilkafashion.blogspot.com/2015/12/idac-tropem-ludzi-i-tego-o-czym.html
bluzka była już kiedś tutaj....




Moja myśl na dziś:
Odrobinę egoizmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła, nie można ciągle na siłę kogoś uszczęśliwiać, jak sam nic z tym nie robi. Możesz być altruistą, pomagać, szlachetnie i bezinteresownie, być życzliwym i na każde zawołanie, ale jak ktoś jest toksyczny i wiecznie niezadowolony ze swojego życia, do tego nie chce nic w nim zmienić. Zastanów się, czy jego problemy nie przytłaczają Cię za bardzo, żyj swoim życiem. Pamiętając, że zawsze szklanka jest do połowy pełna, a nie martwiąc się, że połowa pusta.























foto/Jagoda lat 5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna kurteczka:))córcia super modelka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu, serdecznie pozdrawiam. Życzę miłego dnia.. :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).