środa, 16 grudnia 2015

41 dokarmiamy kaczuszki.....







Idąc tropem ludzi i tego o czym myślą, dziś troszkę inaczej.....
Mieszkając w małym miasteczku, jakim jest Iłowa, O Rany!!! a gdzie to w ogóle w Polsce jest???
Można naprawdę za nie wielkie pieniądze dobrze się ubrać.... ale cóż to jest? Dobrze się ubrać??
Powiedzmy można nabyć to, o czym się marzy, w czym czujemy się dobrze..
Większość z nas i tak ubiera się w SH czy na tzw. allegro..  czy tym tu w miasteczku, czy w sieci..
Dlatego tym bardziej nie rozumiem ludzi, których drażni to, co robię.... ale mniejsza o to...
Nawiązując dziś do stroju, to kurteczkę kupiłam u Pani Lidki, ma najlepsze perełki!!
Spodnie - dostałam (prezent) , bluzeczka też!! Dzięki kochane przyjaciółeczki ( Basia i Monia) !!!
Niech żyje droga pantoflowa.....Torba zakupiona na naszym allegro, buty 3 sezon, allegro internet.
Biżuteria z mojej kolekcji, która jest obszerna!!!!



kurtka "Janina"

kuferek-  J&D PARIS (perełka z naszego all.)



może komuś suchego chlebka???




czas dokarmić kaczuszki...







foto/Barbara S.

6 komentarzy:

  1. Zapraszam!!komentarze mile widziane...pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Bardzo przyjemne zdjęcia.
    pozdrawiam

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz,Pozdrawiam i zapraszam ponownie..

      Usuń
  3. Fajne ciuszki! Świetna kurtka, chętnie zrobiłabym dla niej miejsce w mojej szafie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam..Dziękuję,tak kurtka naprawdę świetna...serdecznie pozdrawiam!!

      Usuń
    2. Zdjecia super Kasiu,niewiem jak to robisz ale sa super.Wygladasz kwitnaco.wiem powtarzam sie ale taka jest prawda

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).