czwartek, 10 grudnia 2015

37 Mogę wszystko,nic nie muszę...



Od jakiegoś czasu chodzi za mną świetna piosenka,właśnie tytułowa z posta.....
Na pewno większość z Was zgadza się z tymi słowami.....
Moja trzy letnia córka też,już ją śpiewa.....TAK,TAK,TAK!!!
Pewnie jeszcze nie wie o czym jest,ale zgadza się z nią.....


https://www.youtube.com/watch?v=tgK_c6s7wm4





Nie oceniaj mnie pochopnie.....Widzisz to co powierzchowne....nie znasz mnie.....
Siebie też.......................


Moje serce OGNIEM DZISIAJ JEST!!!!

Nigdy więcej nie zdołują mnie!!!!

TAK!!!   TAK!!! TAK!!!




Grzywka żyła swoim życiem......bardzo wiało....










foto;Basia S.



CZUJE CIEPEŁKO....




8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).