poniedziałek, 21 grudnia 2015

43 śliwka na chodniku....




A ja Wam mówię,nie samymi świętami cżłowiek żyje....
Chociaż to święto,którego oczekujemy...nie ukrywajmy cały rok....
Im bliżej,do nich,mawiamy...to święta...do świąt..itp..a potem,
ani się nie obrócimy,a już Nowy Rok...i zaraz kolejne...
Pamiętajmy jednak,że dobre słowo,jest w cenie nie tylko na święta!!!!

Co do świąt,to pewnie wszyscy wiemy jakie są tradycje??opłatek,choinka,
snopy zboża,czy podłaźnik...i tu chyba powinnam coś napisać o tym ostatnim???
Zawsze zawieszał go gospodarz.Najpiękniejszą gałąź,ozdobiona jabłkami kulistymi"światami"z kolorowych opłatków sklejanych śliną i różnobarwnymi łancuchami,pozostawała w izbie.
Inne zatykano lub przybijano nad drzwiami wejściowymi chałupami,w stajni,w owczarni
 i innych pomieszczeniach gospodarskich.Miały przynieśc ludziom dobrobyt,szczęście urodzaj i  zdrowie,chronić przed złem i urokami..
Oczywiście,12 dań,dodatkowy talerz dla gościa,prezenty,kolędowanie.....
ale to już na większości blogach znajdziecie...


Moja stylizacja z wczoraj...dość ciepło było,jak na tę porę roku..prawda??


sukienka śliwkowa/BODYFLIRT z cudnymi rękawami.

biżuteria...z mojej szkatułki...

kozaczki/zakupione na all.



kurtka/już była....

kawka i Twój Styl...

papcie/hi hi EKO!!!




foto/moja córeczka


Zapraszam na mojego bloga....Komentarz mile widziany.Pozdrawiam!!

2 komentarze:

  1. bardzo ładnie Pani w tym kolorze :)

    zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).