sobota, 19 grudnia 2015

42 kawa w morelach świątecznie





 Dziś sobota..dzień jak co dzień...ale nie..tak naprawdę to nie.....
Do świąt coraz bliżej.......
Do pożegnania coraz bliżej......
Dlaczego tak się dzieje,że tych których kochamy nas zostawiają??
Najczęściej nie ze swojej winy....a jednak,chociaż żal mi moja droga...
chociaż smutek wkrada się w życie...wiem,że szczęście warte jest wszystkiego!!!
Miłość zawsze zwycięży!!Spotkamy się jeszcze nie raz!!W innym miejscu..w innym czasie...
Będziemy znowu śmiać się i godzinami rozmawiać o niczym...
a tymczasem....moja chwilowo ostatnia kawa u przyjaciółki.....



torebka z naszego all..skóra cudna jest!!

bluzeczka dekolt woda....kolor morelowy..i dzinsy rurki granatowe..

i co ja zrobię bez Ciebie???hi hi!!!







foto/Barbara S.

3 komentarze:

  1. Dzięki Agata!!!Ty wyjechalas ona też...eh!!!chociaż z drugiej strony,mam gdzie jechać!!ha ha!!to tak na moje pocieszenie....:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).