niedziela, 20 stycznia 2019

322 Indyjskie blue



 Jestem tu, gdzie odpoczywam, gdzie spokój i cisza, gdzie zawsze jesteśmy mile widziani, gdzie czas nie ma znaczenia. Jestem tu, gdzie nic nie musze i tak bardzo cieszę się, że mamy ten nasz mały azyl. Kazdy powinien mieć, takie miejsce, gdzie, czy dobrze, czy źle zawsze może zjawić się...









 O stylizacji:
Sukienka przeszła przez moją maszynę, oczywiście została skrócona. Myślę, że teraz o wiele częściej bedę nosiła ją, do botków, do kozaków, do conversów. Tu botki na szpilce ( prezent ), pasek czarny skórzany od nas z butiku. Biżuteria, którą ostatnio noszę perły i zlota, oraz burztyn.



























foto.Leszek
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE

Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

  1. stylizacja jak zwykle świetna ;) to zdjęcie z tymi długimi kozakami najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).