wtorek, 18 września 2018

285 muchomorek w groszki



Dziś sukienka do kolan granatowa w białe groszki, krój koszulowy z dodatkiem paska czerwonego skórzanego z piękną klamrą. Kolczyki plastikowe czerwone z danego sklepiku TARA w moim miasteczku, mają chyba z 8 lat.... Kamizelka czerwona z kapturem (poszła już dalej)Worek i buty zakupione w sklepie na Allegro,okulary butik w Żaganiu.




Moja myśl na dziś:
Najważniejsza rzecz na świecie, to umieć być ze sobą. Nie żyć obok siebie, mijać się..  tylko cieszyć się każdą chwilą, każdym dniem, rozmawiać, śmiać się,żartować,doceniać,planować i realizować plany... Wszystko inne nie ma znaczenia, jeśli się kocha, jeśli oboje czują to samo... To co Was, Nas, obchodzi cały świat??? Całuję Was!!!






























foto/Leszek l.10
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza . Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

1 komentarz:

  1. Śliczna ta sukienka. W połączeniu z czerwonym wdziankiem - cudnie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).