poniedziałek, 13 sierpnia 2018

276 Phenomenal Us - Challenge 20 Kapitańskie tango/Captain's Tango

Phenomenal Us - Challenge 20 Kapitańskie tango/Captain's Tango




Witam Was kochane,ostatnio rzadko brałam udział w naszych wyzwaniach,przez brak czasu,ale postanowiłam to nadrobić.Dziś w moim tangu główną rolę graja spodnie granatowe w białe paski,dodałam biały top bieliźniarski,oraz czarna marynarka.Moje dodatki to,torebka z butiku granatowa listonoszka z ćwiekami,niskie sandałki.Z pewnością tutaj lepiej by pasował biały żakiet i koszyk,ale nie chciałam,by było tak oczwiste...Zdjęcia zrobione w drodzę do chorej przyjaciółki przez moją 5 letnią córeczkę...






Moja myśl na dziś:
Intuicja,to Twoja wewnętrzna mądrość.Zaufaj jej,a ona nigdy Cię nie zawiedzie......
















foto Jagoda lat 5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze

18 komentarzy:

  1. Kapitańskie tango jak się patrzy:))fajny pomysł i bardzo fajnie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Pani Reniu,bardzo miły komentarz..Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. spodnie są super,od Anny Kleiner,bardzo wygodne,długość idealna dla mnie przy moim wzroście 178.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Kasiu cudownie wyglądasz w takiej stylizacji. Elegancka i zarazem zawadiacka. Podziwiam zestawienie, masz super bluzkę i kolia też pięknie się prezentuje, dzielna córcia, ma oko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DzoękujęPani Jolu,tak chciałam,żeby nie było za bardzo oczywiste..Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Spodnie w paski i to jeszcze granatowe - idealne dla dzisiejszego wyzwania. Marynarka to superpomysł. Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot,lepiej by pasował granatowa,ale co tam...;)

      Usuń
  5. Bardzo elegancko ,fantastyczne spodnie,bardzo ładny look. Aleksandra Glazer Cybulska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, masz zdolną córkę, zdjęcia wyszły super. Świetne spodnie, idealnie pasują do dzisiejszego wyzwania...serdecznie pozdrawiam Ciebie i Twoją fotografkę...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw świetnie się prezentuje, strzałem w dziesiątkę był wybór bieliznianego topu, dodał całości wyrazu :) I chyba znowu widzę nową fryzurę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,fryzurka nowa....a top,wpasował sie świwtnie tutaj,dodał lekkości...Pozdrawiam!!

      Usuń
  8. Bardzo fajne eleganckie połączenie tej marynarki i spodni, a koszulka dodaje lekkości. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu podoba mi się Twoje Marynarskie Tango...
    Świetnie się prezentujesz.:) Zdjęcia super. Brawa dla Córci!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).