czwartek, 16 sierpnia 2018

277 czarna midi na sportowo



Dzoś do czarnej midi dobrałam conversy i kurtke sportową owersize.Okulary słoneczne,to nie odzown dodatek nie tlko latem,pamiętajmy o tym...Piękny naszyjnik z hurtowni Katrhine,torba H&M.Zwykły sportowy look.Ostatnio często u mnie taki gości....serdecznie Was pozdrawiam.



Moja myśl na dziś:
Czasami za niektórymi osobami należy zamknąć drzwi na klucz,by więcej nas nie ranili.Po to,abyśmy mogli spokojnie oddychać i cieszyć sie kolejnym pięknym dniem.Gdy to zrobimy,jesteśmy wygrani,ale zawsze pamiętajmy,by czujnośc nas nie uśpiła..Jesteśmy tacy,jacy chcemy być,bo wszystko zależy od nas.ZAWSZE!!!


















foto Jagoda lat 5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze

4 komentarze:

  1. Czarne sukienki zawsze sprawdzaja się, ja osobiście uwielbiam! W zestawie ze sportowymi butami wyszło super, szpileczki też będą ok :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,tak,też tak myslę...ciekawie można je łączyć praktycznie ze wszystkim...pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Mądra myśl...
    Ładnie ogarnęłaś małą czarną. Świetny naszyjnik.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).