czwartek, 2 sierpnia 2018

272 dzwony na szpilce




Spodnie w paski,typu dzwony,u góry dopasowane dołem szersze,do tego top bez ramiączek z cekinkami.Do tego tutaj druga czarna sukienka o bardzo ciekawym fasonie,rozpinana na zamek od góry do dołu oraz rozpinane rękawy.W tym wydaniu posłużyła mi,jako narzutka w drugiej wersji użyłam zwykłej szmizjerki zapinanej.Szpilki z cekinami,bez palców koloru srebrnego,które bardzo rzadko wyciągam,jednak na wyjazd zabrałam.Okulary słoneczne i kopertówka,biżuteria to srebrne pierścionki i złote naszyjniki i kolczyki...



Moja myśl na dziś:
Jeśli Ci na czymś zależy dbaj o to,staraj się,albo patrz,jak odchodzi....

























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).