sobota, 4 sierpnia 2018

273 SPA Pawłowickie...



Miłego wieczoru kochani,dziś kilka zdjęć z cudownego miejsca,które nie dawno mogłam odwiedzić.Kocham moich przyjaciół,co Ja bym zrobiła bez Was!!!??Szykując kolejny post,natknęłam się na jeszcze nie opublikowany krótki wpis.....ach!!!Jak by było teraz cudownie zarzyć znowu takich kąpieli w te upalne lato......Pozdrawiam!!!






















przepyszne jedzenie...




Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

2 komentarze:

  1. Oj mnie też przydałaby się taka kąpiel. Anglia w Afrykę się zmieniła, a Twoje zdjęcia takie zachęcające do kąpieli. Pięknie wyglądasz Kasiu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję Pani Jolu,u nas też upały...chociaż teraz niby kilka dni chłodniej,ale jeszcze 50 stopni podobno będzie...Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).