piątek, 10 sierpnia 2018

275 ciemna midi w kwiaty....


W dzisiejszych czasach zegarek często pełni rolę bardziej biżuteryjną,niż cokolwiek innego.Na codzień,nie ubieramy za dużo biżuterii,a zegarek,można powiedzieć,że jest podstawowym dodatkiem biżuteryjnym..Mój zakupiony w Szczecinie,podczas ostatniego wyjazdu...Sandałki z butiku,sukienka od przyjaciółki,ktorą dostałam w ub.roku.W tm sezonie bardzo modne są kwiaty na ciemnym tle,więc jak najbardziej pasują..Właściwie miałam ja założyć zimową porą do długich kozaków,ale jakoś zeszło....Dziś założyłam do trampek,ale to też nie całkiem mój styl...kocham obcasy....ale to jest miłość nieodwzajemniona...Taki dzisiaj u mnie luz,kwiaty i wygoda....Pozdrawiam.

 
 

Moja myśl na dziś:
Nikt nie jest na tyle silny,by iść przez cały życie sam.....









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).