czwartek, 23 sierpnia 2018

279 pastele z koszulą plisowaną



Dziś koszula o ciekawej strukturze plisowanej można by rzec,o ciekawy przód,rękawki podwinęłam nie dlatego tylko,że gorąco ale wgląda nonszalancko,Spodnie materiałowe 7/8 podwinęłam.Kolor spodni morelowy dlatego bransoletka w kolorze błękitu plus kolczyki długie,takie jak lubię.Buciki /tenisówki w pomposzkami....kolor zbliżony do spodni..Torba,która już nie raz tu była H&M i zegarek,który pamiątkowo zakupiłam w tym roku w Szczecinie...Taki llok zwykły,codzienny,sportowy ale jednak nie całkiem....



Moja fotografka/córka Jagoda lat 5,w pięknej hiszpance....


Moja mysl na dziś:
W życiu najważniejsza jest rozmowa,nie zapominajcie o tym.Rozmawiać i poznawać siebie ciągle,na tym polega szczęście..Jeśli tego nie ma,jeśli nie chce się już rozmawiać,bo np.nie widać skutków tej rozmowy...nie marnuj czasu.Jeśli Wam zależy,jeśli jest miłość,szacunek,zaufanie,lojalność,to warto rozmawiać...Słuchać,słyszeć,bo to nie to samo.....Pozdrawiam Was!!

















foto Jagoda lat 5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz:))koszula bardzo mi się podoba:))a córka to prawdziwa księżniczka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu,moja mała księżniczka.Czasem ciężko ją przekonać,by coś nie ubierała..sukienka chociaz bardzo pękna,na pewno nie na te gorączki...Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękna koszula :) No i modelki cudowne :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,koszula zostaje w mojej szafie(a była na wylocie;))hehe,pozdrawiam!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).