sobota, 28 lipca 2018

271 czerwien w conversach


 Witajcie!!Sukienka po małej przeróbce,mojego autorstwa...koronka u dołu z dodatkiem conversów,a dlaczego by nie??Sportowa elegancja.Szpilki oddalają wizję wysokich szczupłych ud.Byćsexi na płaskim??Dlaczego by nie?Torebka,tak modna plecionka w tym sezonie,tak modna ,jak koszyki..Okularki,butik/Żagań.Dodatki,biżuteria z mojej szkatułki...Już pewnie wiecie,że totalna sroczka ze mnie...hehe!!!



Moja myśl na dziś:
Nigdy nie wmawiaj sobie,że nie dasz rady,nie warto,a co ludzie powiedzą,nie da rady....
Wiara w siebie,to podtawa do osiągnięcia zamierzonego celu.Do wszystkich,którzy narzekają:
Sam o sobie decydujesz.Twoje plany ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia.Lepiej próbować,niż się poddać.Wiem,bo sama wychowuje 4 dzieci,mam prawo jazdy,ale nadal nie mam auta..i co z tego?Mam ważniejsze wydatki...Jeżdżę,zwiedzam,odwiedzam....są autobusy,pociągi...Z mniejszymi dziećmi byłam w Rzeszowie,Krakowie,Międzyzdrojach,Pile itd...Życie jest za krótkie i za piękne,by wracać do przeszłości....a przyszłość??Ona jest w naszych rękach....żyjemy tu i teraz!!!Zapamietaj!













foto/
Basia/koleżanka
Leszek/syn

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

4 komentarze:

  1. Fajnie że możesz sobie sama przerabiać rzeczy:))ja beztalencie jestem:))śliczna sukienka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu,tak,to prawda...dobrze jest mieć maszynę i co nie co muc przerobić...Kiedyś nie miałam takiej cierpliwości jak teraz...Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Bardzo ładne stylizacje. Tak jak pisze Renia, świetnie, że potrafisz sama przerabiać ubrania, to daje od razu znacznie więcej możliwości w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).