niedziela, 15 lipca 2018

268 na czerwonym dywanie....






Piękne miejsce,spokój,cisza,jedzenie wyśmienite.Prawdziwa uczta dla oka i podniebienia..tam naprawde opoczniesz,nabierzesz dystansu do całego świata....Polecam takie magiczne miejsca,gdy tylko chcesz być sama i odpocząć...Pozdrawiam!



Moja myśl na dziś:
Zawsze żyj teraźniejszością,kochaj i bąź kochana,dostrzegaj nie tylko,to co istotne dla oka...Żyj w zgodzie z samą sobą,a będziesz szczęśliwa!!!Nie tłumacz się,gdy nie musisz,ludzie i tak swoje pomyślą....Dbaj o swoich bliskich,ale nie zapominaj o sobie.Nie pozwól zwodzić się za nos...
Wszystko zależy od Ciebie!!!















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).