niedziela, 8 lipca 2018

267 maxi w Parku Dworskim



Dziś pierwsza sesyjka lipcowa,po wczasach spędzonych nad naszym kochanym Bałtykiem,wreszcie jest czas na swoją pasję...Sukienka,która pewnie wzbudzi wiele kontrowersji u mnie dziś w roli głównej,jej max długość,rękawy o ciekawym kroju.Po prostu perełka wsród moich kiecek...moją pierwszą myślą,było jej skrócenie przed kolano,ale póki co....to odłożyłam w czasie...Koturny o charakterze marynarskim,niebieskie paski z kokardkami do tego kapelusz oraz okulary w czarnych oprawkach i koszyk.









 Moja myśl na dziś:
Nie ufaj nikomu,kto raz Cię zawiódł....historia na bank się powtórzy.
Patrz na czyny,nie tylko na słowa.Wszystko musi mieć równowagę,tak jak w życiu.
Szanuj siebie i innych ludzi,ale nigdy nie oceniaj,to nie znaczy,że nie masz wyciągać wniosków.
Nigdy nie odbieraj nadziei,życie niesie różne niespodzianki...


z przyjaciółką w niedzielny spacerek..






































foto/Leszek l.10 i Małgosia
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

4 komentarze:

  1. Sukienka jest ciekawa i pięknie się w niej prezentujesz. Kapelusze bardzo lubię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudna:))prawdziwa dama z Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).