środa, 4 lipca 2018

265 midi art na placu zabaw



O stylizacji:


Moja myśl na dziś:
Czy Wy tez tak macie??
Wystarczy zapach skoszonej trawy,podslyszana przypadkiem muzyka np.z jadącego auta,przypadkiem spotkana osoba....i wspomnienia wracają.Czasem są związane z konkretną osoba,a czasem z dana sytuacją.Cieszmy sie z przeżytych dni,bo nikt nie jest w stanie nam ich odebrać.Wspomnienia są wielką skarbnicą naszego przeżytego życia..Pomyslmy czasem nad tym,zamiast zastanawiać się ile mamy lat,co nam wypada,a czego nie powinniśmy robić.Wspomnienia podążaja za nami,są zawsze tam gdzie MY!!pozdrawiam.;)
























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

4 komentarze:

  1. Jak zwykle wyszłyście obie wspaniale i niezwykle poztywnie :)

    Pozdrawiamy!
    - Fotoludki

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. OO tak,dlatego trzeba cieszyć się życiem i każdym kolejnym dniem....pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).