piątek, 20 lipca 2018

269 oprócz błekitnego nieba.....


Witam Was!!!Dziś z piątkowego dnia,pełnego wrażeń,mam kilka ujęć w prześlicznej turkusowej sukieneczce.W wersji na obcasach i w drugiej na luzie-w sandałkach...W wielkim bólem,oddala mi sie wizja noszenia szpilek,ze względów zdrowotnych....Niestety  ;(
Kolor jak widać urzekający,dodałam szpileczki w bardzo zbliżonym kolorze lub sandałki niebieskie.Korzystając z pięknego lata i wydania miejskiego,dodałam koszyczek.Odrobinę biżuterii z szkatułki.Wspomniałam o wrażeniach???a tak!!były,były..po przyjściu z placu zabaw i następnych gościach!!!Pozdrawiam!!!

Moja myśl na dziś:
Jeśli nie wiesz,co masz zrobić??Nie rób nic.Życie niesie tyle ze sobą rozwiązań,że czasem najlepiej po prostu poddać się przeznaczeniu,a sprawy same się wyjaśnią....








Jagódka z ciocią,trochę poszalały....












moja mała modelka/KOCHAM!!!


 





Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

Foto;w wersja szpilkowa/Jagoda l.5
wersja w sandałkach/Małgosia.  ;)

4 komentarze:

  1. Kasiu super ta niebieska sukienka i cudnie z córcią wyglądacie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i piękny koszyczek:)mała modelka urocza:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).