wtorek, 12 czerwca 2018

264 sleep dress

O stylizacji:
Zawsze znajdziesz kilka minut,by się ^obcykać^hehe,nawet tuż przed wyjściem,albo raczej wyjazdem....Może i te szpilki nie bardzo pasują do stylizacji,ale wybaczcie mi..zamysł był inny...tylko sukienka w kwiatuszki i bose nóżki,na zielonej łączce...wsród polnych kwiatków.Cóż,może się uda nastepnym razem spełnić,moją wizje...dla ciekawskich,tutaj dodałam ponczoszki białe,jak widać.Szczerze nie przepadam za połączeniem skarpet z sandałkami,czy klapkami,nawet ponczochy mnie rażą,ale dobra.Patrze na sliczny motyw kwiatowy i zapominam o dole...


Moja myśl na dziś:
Związek to poważna sprawa,nie staraj sie o niego,gdy nie masz czasu,chęci lub z innych egoistycznych pobódek...Związek,to ciężka praca,nie na etat,a na 24h.Nie powiesz komuś,nie mam czasu dziś dla Ciebie...a jesli tak uważasz,że tak możesz??to radzilabym ci uważać,bo to mogą byś ostatnie slowa do tej osoby..Nie trac czasu na zatrzymanie kogoś,kto nie martwi sie,ze traci Ciebie.






























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).