środa, 26 kwietnia 2017

164 Art - Dzikuski Cavalliego - Cavall's Wildings...



Sukienka,którą mam na sobie dzisiaj jest 100%poliestru WINLAR,jednak urzekła mnie swoim wzorem i materiałem.Tu postawiłam na zwykle dodatki czarny żakiet NEV LOOKa oraz kozaczki wysokie na obcasie firmy polskiej
 http://allegro.pl/polskie-modne-kozaki-za-kolano-4-kolory-od-35-40-i6471293372.html
naszyjnik z http://katherine.pl/
torebka i pasek z głębin szafy,bransoletka koraliki,prezent od przyjaciółki z Irlandii.

Dzisiejszy post jest przypomnieniem starego,niestety zdrowie nie pozwala jeszcze wyjśc w plener..ale,to już zapobiegawczo.Mam nadzieję,że moje wspaniałe koleżanki bedą wyrozumiałe.Dzikości u mnie na blogu u mnie akurat chyba dużo,gdyż często pojawiaja się motyw pantery,skóry,czy futra.Pozdrawiam!!



Moja myśl na dziś.
Rób swoje i nie przejmuj sie,co inni o tym myślą.przyjaciele zawsze będą przy Tobie,fałszywi szybko wykarzą się ile sa warci,a reszta świata Cię nie obchodzi.Zaglądają do Ciebie??No cóż,godne pożałowania,że nie maja swojego życia tak bujnego i interesującego,jak Ty!!!Pozdrawiam!!















wiatr szalał i robił co chciał..














Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleź
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

16 komentarzy:

  1. Sukienka jest bardzo Cavalliowa ;) . Świetnie wyglądasz w takim stylu - czarne dodatki tonują dzikość sukienki i całość jest bardzo elegancka, ale z pazurem. Czarny pas bardzo mi się podoba :))))). Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot.Wpis stary,ale wydaje mi się,że dobrze trafiłam z jego przypomnieniem...Nie chciałabym,aby mnie dziś znowu przewiało,rano ruszamy w droge..Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. No właśnie zastanawiałam się nad Twoją fryzurką :) Stary nie stary, ale bardzo jary :) Świetnie okiełznana czernią dzikość sukienki w princie i w kroju :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana,postanowiłam się nie narażać, prosto po chorobie. Jutro ruszamy, a mnie jeszcze troszkę trzyma... Buziaki moja droga, pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Panterę lubię zawsze, a czerń za każdym razem dodaje jej szyku:)
    Jest więc dzikość w panterze, ale oswojona czernią...A szalony kolor fryzurki, super się wpisuje w temat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,miałam fazę na ten kolor... Teraz już chyba wolę spokojna. Myślę, że jakoś podolalam wyzwaniu. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  4. Najbardziej dzika w Twoim poście jest Twoja fryzura. Dobrze, że już ją okiełznałaś, bo teraz jest dużo lepiej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, najlepiej jak każdy może nosić i eksperymentować. Nie powinno się ograniczać, co ludzie powiedzą, bo to ja noszę. Póki co fryzura zmieniona, na jak długo zobaczymy... A pantera zawsze wprowadza odrobinę dzikosci, nawet tak oswojona, jak ta.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo mi pasuje ro połączenie z czernią, ale tez ta torebka - taka lwia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Kasiu wyglądasz w tej sukience-panterce !!! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzikość oswojona czernią. Wiatr to zawsze problem. Robi co chce. Pozdrawiam Kasiu cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu sukienka bardzo dzika, a czarne dodatki pięknie ją zrównoważyły. Fajnie że zmieniłaś kolor włosów w blond jest zdecydowanie fajniej. Pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,czerń ja troche oswoiła,a włosy mi się znudziły...zostanę przy blond,pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).