niedziela, 31 stycznia 2016

50 CZARNA BOMBKA NA SZPILCE






Warto czasem,wyłączyć telefon,zamknąć drzwi i powiedzieć
                                                                            & nie ma mnie dla nikogo..



Nabrać dystansu do wszystkiego,pospać,pomyśleć,poleniuchować,nic nie robić....
Zawsze trzeba pamiętać o sobie........
Nie jestem ideałem,mam wiele wad,ale charakter wyjątkowy i jestem dumna z tego..
Nie muszę być kimś,wolę być sobą....bo z sobą jestem 24 h...
Nigdy nie patrzę na nikogo chyba,że pomagam mu wstać....
Miłej niedzieli.....



sukienka/TUZZI
torebka/ryneczek
ramoneska/sh
biżuteria/katherine.pl
kozaki/butik





sukienka bardzo mi się spodobała....musiałam ją kupić...























foto./leszek


WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ MOJĄ WŁASNOŚĆIĄ. ZABRANIAM KOPIOWANIA,ROZPOWSZECHNIANIA ICH.








https://www.youtube.com/watch?v=_VJuiF9Kvx4









21 komentarzy:

  1. Moja kochana bombeczka na szpileczkach :-* uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, super wygladasz. Tak trzymaj !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu!!Twoje stylizacje też zawsze są super!!Z chęcią zawsze jevoglądam..pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z odwage i za asz całe 6 pozytywnych komentarzy
    Narazie było śmieszne
    teraz czekam na modę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeciwieńswie do Ciebie,Ja tę odwagę mam,a Ty jak hejtujesz,to miej odwagę się ujawnić...

      Usuń
    2. czekam na poprawną polszczyznę....

      Usuń
  5. ubior jak zawsze elegancki,sukienka sliczna.Tak trzymac Kasienko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,nie kopiuje,nie naśladuję,jestem sobą....pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Mam lepsze zajęcie niż hejtowanie pozatym ja nie jestem "ty"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałem ,że nie jestem z panią na ty
      całe szczęście ,że nie będę panią

      Usuń
    2. Super,nadal polecam jednak słownik poprawnej polszczyzny....albo powrót do szkoły,proszę Pana...

      Usuń
  8. Chcesz być dziwakiem i udało Ci się ! Takiego dziwadła jeszcze nie widziałam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).