sobota, 30 stycznia 2016

49 bo z uśmiechem nam do twarzy...



Uśmiechnij się......to druga rzecz,jaką możesz najlepiej zrobić ustami......
Zawsze powinniśmy mieć powód,by się uśmiechnąć....z uśmiechem nam do twarzy,
Uśmiech najbardziej denerwuje naszych wrogów....
Uśmiechem zarażamy innych....więc........uśmiechnij się.....





Moda ma być nienachalna,konstruktywistyczna,
                                           ale nie przekombinowana,nieidąca na łatwy efekt.

                                     

                                                                                                               Rafał Michalak


na płaskim...Ja i fotograf...





Dziś troszeczkę inaczej...

Kurteczka zakupiona u P.|Litki...oficerki.....na all,spodnie,już nie dawno były na poście,,,torebka z frędzlami z all.biżuteria..www.katherine.pl















foto/AGA

https://www.youtube.com/watch?v=hKLxTFzgrfY        
DZIĘKUJĘ,że WAS mam!!!!!!


5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).