piątek, 29 stycznia 2016

48 Być,albo żyć pełną piersią...




Życie jest trudne,ale to od nas zależy jak nim pokierujemy...
Możemy istnieć.....albo żyć pełną piersią....czerpać całymi garściami,
to na czym nam zależy..Nie mam zamiaru spełniać czyichś oczekiwań..
w życiu nie chodzi by zdobywać czyjąś sympatie....Czuje się świetnie,
zupełnie jakbym miała,cel w życiu...Życie jest piękne,..
bądźmy z niego zadowoleni..mamy je jedno...


3 ZASADY ŻYCIOWE!!

1/UCZ SIĘ NA BŁĘDACH.
2/NIE PRZEJMUJ SIĘ TYM,CO MÓWIĄ INNI.
3/BĄDŹ SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM.

TOREBKA/all

buty/all/sprzed dwóch sezonów

szal/prezent

kurteczka/od pani Litki..










https://www.youtube.com/watch?v=ZC9_LptfGxU


foto/DARO



3 komentarze:

  1. Super wpis jak zawsze :-) Kochana moja pieknie wygladasz :-* sciskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis jak zawsze :-) Kochana moja pieknie wygladasz :-* sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!!!Dziękuję,że mam takich przyjaciół,jak wy!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).