poniedziałek, 18 stycznia 2016

46 krótkie chwile.....





      Nie ma sytuacji bez wyjścia..kiedy Bóg zamyka drzwi,to otwiera okno....a my zawsze musimy pamiętać,o tym na czym nam naprawdę zależy....dążyć do celu...znaleść odrobinę szczęścia i spokoju..w tym pędzie życia dnia codziennego......bo od życia mamy,to na co mu pozwalamy....
Czasem wystarczy mała chwilka relaksu,by poczuć się naprawdę szczęśliwym człowiekiem...usiądźmy na chwilkę,znajdźmy mały kawałek swojego raju,
bo przecież życie składa się z krótkich chwil.......


chwila przyjemności....coś dla duszy...

przepyszna pomidorowa...hmm..drugie danie znikneło jeszcze szybciej..


cudne miejsce..spokój,cisza......





Chciałabym się pochwalić...kilka wybranych prac mojej kochanej córki Marysi (11 letniej).*







Cieszmy się małymi rzeczami.........pozdrawiam wszystkich!!!!!





foto-JA.
rysunki-Maria Górska






9 komentarzy:

  1. Kasiu, przyznam,że jestem zachwycona rysunkami Twojej córki. Naprawdę możesz być bardzo dumna z talentu Marysi. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tak od czasu do czasu przeczytać sobie pisemko hot :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dario....serdecznie pozdrawiam,życzę miłego dnia....,

      Usuń
  3. Kochana moja wpis super prace Majeczki cuudne I fotki tez :-) Buziaczki malenka I czekam na czestsze wpisy :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana moja wpis super prace Majeczki cuudne I fotki tez :-) Buziaczki malenka I czekam na czestsze wpisy :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana Agatko..Ja jak niedźwiadek na zimę powinnam zasypiać..ale postaram się ...pozdrawiam Was!!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).